Het is mij opgevallen dat de meeste gebruikers die meer dan 100 punten hebben, een eigen afbeelding (avatar) hebben,

(zie : http://www.goeievraag.nl/top), terwijl zeer veel gebruikers onder 100 punten de standaard nemen.
Heb jij vanaf het begin een "eigen" afbeelding gehad?
Zoniet, wanneer was voor jou het omslagpunt en waarom?
(Wij hebben vanaf het begin een eigen afbeelding.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als ik me op een forum/community inschrijf, dan voeg ik vrijwel direct mijn eigen avatar toe. In mijn geval mijn baby-foto :). Ik lijk er trouwens volgens mijn ouders niet meer op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Ik heb meer dan honderd punten, en de standaard avatar. Altijd al gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij vanaf ongeveer 40 punten denk ik (je begint natuurlijk met 25 punten). Want eerst wilde ik al de laatste vragen doorspitten en toen ik daarmee klaar was, was het tijd om een leuke foto uit te kiezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had het niet vanaf het begin. Toen had ik niet eens door dat het kon. Toen ik het zag bij meerdere mensen heb ik een leuk plaatje gezocht en die gebruikt als avatar.

En die standaard die "neem" je niet maar staat gewoon als standaard ingesteld als je een accaount aanmaakt dus als je niet door hebt dat je ook een eigen kan kiezen dan reageer je met die...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik begon met wat antwoorden, en alras heb ik mijn settings langs gelopen en een avatar uit mijn plaatjescollectie toegevoegd. Hopelijk wordt Ivet Lalova door velen net zo gewaardeerd, en doet ze mijn punten zeer snel oplopen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra ik vermoed dat ik op een community/forum/... wat langer verblijf, neem ik een avatar. De keuze voor die avatar is altijd weer anders (random).
Mensen die slechts een paar vragen willen stellen, zullen waarschijnlijk gewoon de moeite niet willen nemen om een avatar aan te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al jaren dezelfde avatar."Samenspraak,toekomstblik".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De avatar die ik gebruik staat voor een vrijbuiter op zee. Symboliek van je eigen koers te varen met zout op mijn huid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij hebt er al verschillende gehad toch? Was je toen zoekende naar de juiste?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, idd Zijn we allen niet zoekende naar de juiste avatar die perfekt bij onze persoonlijkheid past ?Ik geef grif toe dat sinds ik aan zee woon duidelijk een andere visie heb over vele zaken.
Ik heb eerst eens rondgekeken wat GV precies was en heb toen pas mijn logo geupdate als avatar...

En of ik toen onder of boven de 100 zat heb ik echt geen idee meer van...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had eerst een dringende vraag, stelde die en was verkocht. Heb toen meteen deze avatar ingesteld. Waarom? Ik vond de standaard avatars een beetje onpersoonlijk staan, alsof je maar tijdelijk op de site bent. Waarom deze? Geen idee, werd er vrolijk van. Had de foto ondekt toen mijn zoontje plaatjes van apen op de computer wilde kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb eigen afbeelding, omdat ik geen zin heb om dat in te stellen. Daarnaast weet ik geen leuke afbeelding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb de avatar pas neergezet toen ik deze site vaker begon te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb geloof ik mijn eerste vragen gesteld en beantwoord als 'gast' en toen ik merkte dat mijn interesse was gewekt heb ik mijn naam en plaatje ingesteld.
Mijn avatar is een stukje van wat ik op mijn muur heb geschilderd: de mantra/meditatie van het leven...JAJAJAJAJA...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb direct mijn avatar ingesteld. Dit had niets met punten te maken. Echter kun je wel zeggen dat mensen die meer dan 100 punten hebben langer aanwezig zijn op het forum en wat meer geneigd zijn 'hun stempel' te drukken. Daarom wil je dan wel herkenbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Coby&John;

Het zal niet ter viering van mijn eerste punt zijn geweest, maar ik heb het plaatje van mijn alter ego al vrij vroeg in mijn 'carrière' toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn plaatje had ik al vanaf de eerste punt! En het plaatje laat zien van welke muziek ik hou. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een avatar moet iets van jezelf laten zien.
Niet zoals KBelg die een plaatje heeft wat vaak voorkomt bij iemand die niks weet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij duurde het eerlijk gezegd wel even voor ik een eigen plaatje had.
Dat had er voor een groot deel ook mee te maken dat ik vooral op m'n werk op goeievraag zit. En om daar nu plaatjes op te slaan om ze te kunnen uploaden enzo... en als ik er thuis een keer achter zat dacht ik er natuurlijk niet aan hehe
Normaal kies ik ook vrij snel een eigen plaatje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelijk vanaf het begin. Het is een beetje mijn beeldmerk.. ben er aan gehecht ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was al vrij snel verslaafd aan deze site dus maar meteen een afbeelding gemaakt. Lekker herkenbaar ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha herkenbaar ben je er zeker mee. Wel lekker vrolijk, die hartjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja goed he. wist ook niet goed wat ik anders bij smiley-d moest plaatsen dan lachende hartjes.
Ik heb al een tijdje de afbeelding van mijn hamster.
Maar niet vanaf het begin
Dat wilde ik wel doen, maar m'n moeder moest het uploaden.
Ik kan dat niet.
En omdat m'n moeder niet altijd tijd heeft moest ik wachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb mijne pas gekozen toen ik al over de 300 punten zat geloof ik. De reden dat ik er een heb gekozen is vooral gewoon omdat dat dat poppetje me begon te vervelen eigenlijk.