dat kan niet , een domein naam is een vast gegeven
Het enige wat je kan doen is dus die nieuwe naam (als het maar 1 letter)anders )kopen en deze oude afzeggen.
Als je een jaar conract heb dan krijg je geen geld terug. je houd die naam tot aan het einde van het contract.
dus tijdelijk heb je dan 2 domeinnamen of je die ene dan nog in gebruik houd of niet is aan jouw.

Eventuele hosting kan je gewoon over zetten van de een naar de andere naam.
capthavoc