Hoe zorg ik er voor dat ik overal in huis en achter in de tuin optimale wifi heb?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Outdoor Wifi Accesspoint aanschaffen en deze in de tuin plaatsen, met een UTP kabel verbinden aan de router binnen, en je hebt wifi! Voor binnen ga je naar accesspoint #1 en buiten naar accesspoint #2, als je beide dezelfde SSID geeft en hetzelfde password dan is overschakelen een makkie!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of probeer eens een wifi-repeater, tegenwoordig ook bij de kruidvat te koop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Repeater is het begin van een hoop ellende... En de vraagsteller wil optimale WIFI, dus vallen repeaters per definitie af...(ik hoop dat ik het niet aan je hoef uit te leggen waarom dat zo is....)