Is het mogelijk meerdere 'ontwerpen' te maken in WordPress?

Ik ben een website aan het maken voor iemand anders en wil meerdere voorbeelden hebben hoe de site eruit kan zien voor ik hem publiceer zodat zij aan kunnen geven wat ze mooi vinden. Ik werk met WordPress. Kan ik hierin meerdere voorbeelden maken? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik neem aan dat de inhoud hetzelfde blijft. Dan kan je verschillende thema's installeren en ze na elkaar activeren. Dit gaat vrij snel. De klant hoeft tussenin dus niet lang te wachten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er zijn plugins waarmee je verschillende themes kan installeren en laten zien. Ben de naam even kwijt, maar werkt erg fijn.

Antwoorden (1)

Daarvoor heb je een Theme-Switcher plugin nodig. Met zo'n plugin (er zijn er een aantal) kun je heel makkelijk switchen tussen themes. Ook bezoekers kunnen dat doen, mits jij dat goed instelt.