ik wil graag mijn KPN vaste telefonie opzeggen maar heb modem van Telfort ADSL/WIFI kan dit probleemloos?

Aangezien ik meer mijn smartphone en internet gebruik, zou ik mijn vaste telefoon willen opzeggen bij KPN. Kan dit terwijl mijn ADSL modem via telefoonlijn gaat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Da's tegenwoordig geen enkel probleem meer. Vroeger werd gezegd dat je een telefoon abbo nodig had voor de 'carrier' van je ADSL verbinding, dit marketing-technisch flauwekulletje werd dan ook snel als ballonnetje doorgeprikt toen VOIP in
opkomst was. Ik heb zelf al jaren geen telefoon abonnement, want overgestapt op VOIP.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Ik kan me wel vaag herinneren dat ik destijds wel een ander abonnement bij xs4all moest nemen om dat carrier deel te regelen. Weet niet of dat nog zo is, maar voordat mevrouw enthousiast kpn opzegt...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, destijds... maar nu is dat compleet anders. En destijds wat het een soort "white lie" dat je een carrier nodig had. Heb toen de proef op de som genomen door m'n telefoonaansluiting niet te betalen, ik werd toen afgesloten en behield ik mijn ADSL/Internet, precies hoe ik het wilde...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het antwoorden