Ik wil graag een wifi netwerk verwijderen, hoe doe ik dit?

Ik lees op verschillende sites dat ik op een apple in netwerkvoorkeuren met '-' een wifi netwerk kan verwijderen, maar vervolgens kan ik wel nog op het netwerk klikken en dit gebruiken. Het gaat om een netwerk met een wachtwoord. Hoe zorg ik ervoor dat de computer het wachtwoord vergeet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ga naar instellingen WiFi en me WiFi staat uit weet iemand hoe ik hem weer aan krijg want als ik er op druk doet die het niet

Antwoorden (1)

Kijk even onder de optie geavanceerd onder netwerk in het systemvoorkeuren scherm
in de lijst volgorde van netwerken daar kan je ze weg halen en
dan eventueel de onthouden netwerken afvinken.

Ga daarna terug naar het wifi icoon in de balk boven en kijk of hij daar nog is
capthavoc