Daarvoor moet je het eerst vergeten zijn ;) Dus dat klik je aan wanneer je je wilt aanmelden, en dan gewoon de stappen volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je live/hotmail paspoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Log in email adres.
En dan opties persoonlijk gegevens. Dan wijzig je wachtwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je je wachtwoord niet meer?
Dan moet je op de knop "wachtwoord vergeten" en de geheime vraag beantwoorden.
Je krijgt dan normaal je wachtwoord doorgestuurd naar je alternatieve emailadres.

Wil je je wachtwoord gewoon veranderen?
Als je inlogt in je mailbox www.hotmail.com, heb je in de rechterbovenhoek je msn afbeelding en naam staan.
Klik daar dan op je naam je kunt kiezen uit verschillende onderwerpen.
Kies uit de onderwerpen "Jouw account weergeven", je komt dan op een pagina met al je persoonlijke gegevens.
Onder het tweede kopje staat achter je wachtwoord een linkje "wijzigen", klik daar dan maar eens op.
Je moet dan eerst je oude wachtwoord invullen en dan je nieuwe wachtwoord plus de bevestiging van je nieuwe wachtwoord.
Voor extra veiligheid kun je de optie "Mijn wachtwoord elke 72 dagen laten vervallen" dit betekent dat je wachtwoord maar 72 dagen geldig en na deze periode een nieuw wachtwoord moet verzinnen.