Bestaat er een app of een html code waarmee ik na bepaalde tijd tekst kan laten veranderen op mijn website?

Hallo allemaal,

Ik heb een website: www.romyendaphne.jimdo.com.
Als je naar de site gaat zie je bovenaan tekst staan. Er staat: "Je begint de dag met Romy en Daphné Tekeningen"

Ik zou graag een app/html code willen hebben zodat ik die slogan iedere dag kan laten veranderen.
Dan staat er de ene dag: "Je begint de dag met Romy en Daphné Tekeningen" en de andere dag staat er: "Ik kan niet zonder Romy en Daphné Tekeningen"

Als hier een app/programma/html code voor is die ik op de website kan doen zou dit erg fijn zijn.
Het moet natuurlijk wel gratis zijn.
Bij voorbaat dank allemaal!

Met vriendelijke groet,

Mario

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Die is er! en met een beetje engels zoekwerk kom je er snel: http://www.webdeveloper.com/forum/showthread.php?251318-Need-help-with-Automating-Text-to-Change-Daily-at-Specifc-Time-to-Site-Viewers-Time

http://www.allwebdevhelp.com/javascript/js-help-tutorials.php?i=17465