waarom kan ik als nederlander geen wifi hotspot kopen in belgie ?

Ik zit vaak in belgie, en heb mijn internet nodig . Alleen is het via mijn nederlandse sim niet zo goedkoop.En sim only met internet bestaat niet in belgie . Dus ik wil een mobiele hotspot wifi kopen in belgie maar dan staat er op de site : alleen belgie te versturen. Wat kan ik doen om het toch te krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K
capthavoc
9 jaar geleden
kun je hem in Belgie ook gewoon in een winkel kopen ? misschien kan je hem bestellen in een gsm winkel en daar ophalen ?

Antwoorden (1)

Misschien biedt deze het aan :
https://mobilevikings.be/nl/account/register/request-sim/
Succes.