Kan ik de valuta in google shopping veranderen?

Als ik een product opzoek in google shopping, krijg ik alleen maar amerikaanse winkels met hun prijzen in dollars. Ik wil dit graag veranderen naar nederlandse winkels en euro's, maar ik weet niet hoe dat moet en ik kan ook niets vinden op het internet. Weet iemand hier of dat kan, en zoja, hoe?

Toegevoegd na 15 uur:
ik zoek met google.nl

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
5.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek je wel met google.nl? En niet .com?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Open de site van het grenswisselkantoor en je vult daar de dollars in en je ziet gelijk wat de euro's zijn. http://www.gwktravelex.nl/NL/For-Individuals/Rates/Actuele-koerslijst/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@WasMaes :D Leuke oplossing, maar je wil gewoonweg geen Amerikaanse shops vinden. Krijg je er ook allemaal extra verzendkosten en douanekosten bij. Zijn vast ook sites voor om dat te berkenen, maar....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.google.nl/preferences#languages Kijk eens of hier alles goed staat. Ook kan je locatie instellen links bij het tabblad locaties.

Antwoorden (1)

Nee, dat kan je niet veranderen. Je zult aan die winkels dollars moeten betalen.
In dat geval zal je bank dollars moeten kopen tegen de opdat moment geldende koers, en die overmaken naa de betreffende winkel.
Die koers is dus niet vast, en je kunt de dollars alleen omrekenen in euro's op het moment dat je kijkt, maar die europrijs kan op elk moment veranderen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wil niet de valuta omzetten, maar als ik zoek krijg ik winkels als walmart en best buy. ik wil dus nederlandse winkels.