Bestaat er een soort stumbleupon voor NL?

Stumbleupon.com is een prachtig idee: je klikt op een knopje en wordt naar een random site gevoerd. Die geef je vervolgens een thumbs up of thumbs down, en dit wordt onthouden, zodat je de volgende keer, als je weer naar een random site gaat een grotere kans hebt om een gerelateerde site te vinden.

Het grote probleem is echter dat Stumbleupon teveel op de VS is gericht. Je kunt wel specificeren dat je sites wilt over NL, maar dan krijg je vooral toeristische rotzooi.

Is er een site die vergelijkbaar is met stumbleupon, maar die meer is georienteerd op Nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, althans ik denk het niet, na veel gegoogelt te hebben is er niets in Nederland van te vinden.