Kun je in i-Tunes apps betalen met bankpas of via telefoon rekening ?

Zijn er bij i-Tunes andere betaal mogelijkheden dan creditcard of i-Tunescard ?
Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee helaas ook ik zit met hetzelfde euvel
Geen creditcard, er is nog wel de optie click and buy een soort paypal maar ik raad je die ten sterkste af.
ik heb deze geprobeerd met itunes niets dan storing etc etc en geen
helpdesk
Click and buy is alleen maar geschikt voor abbodiensten en je kan er verder eigenlijk helemaal niets mee en er moet altijd voldoende saldo zijn anders kom je in een hopeloze kringloop van extra kosten terecht en je verlies altijd geld als je de rek probeert op te heffen.

Eerlijk gezegd vind ik het een vreselijke dienst en onbetrouwbaar.
capthavoc