Waarom is mijn internetsnelheid traag?

Als ik een bestand wil uploaden gaat het met 600KB/s. Ik heb een internetabbonement waar ik 4 MB zou moeten halen. Nou weet ik dat ik dat snelheid nooit zal halen, maar 600KB/s is wel erg traag.

Ik upload het bestand via een extern harde schijf die is aangesloten via USB 2.0. De pc is zelf verbonden via een CAT 5E kabel met het modem.

Kunnen deze 2 negatief invloed hebben op de uploadsnelheid?

9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je haalt megabyte en megabit door elkaar, je upload is "slechts" 4 megabit per seconde, niet 4 megabyte (MB). Dan zou je op 500 kilobyte per seconde uitkomen, dus met 600 krijg je eigenlijk zelfs meer dan volgens je abonnement.
gvrox