Vind je een optie 'positief'/'negatief' een goede aanvulling bij vraag en antwoord?

Nu kun je bij een vraag uitsluitend aangeven of je het een 'Goeie vraag' vindt. Indien je het een slechte vraag vindt, is dit niet aan te geven.

Bij vragen zie ik veel mensen de 'Waardevol'/'Niet waardevol' knop misbruiken (waarschijnlijk voornamelijk onwetend) om aan te geven waar ze het wel of niet mee eens zijn, ipv wanneer een antwoord geen waarde bevat (maw, 'lol' of 'ikke').

Volgens mij zou dan ook een optie naast de 'Waardevol'/'Niet waardevol' ook een optie om te 'stemmen' op een antwoord. Hier hoeven dan niet meteen punten aan te hangen, maar het geeft wel een beter beeld van beoordelingen.

Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, het zou een uitstekende optie zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze vraag is al gesteld.

(x)Negatief ;-)
( ) Positief
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien hebben ze dat niet gedaan omdat sommige mensen zeggen dat slechte vragen niet bestaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jah dat lijkt mij een goed idee! Want inderdaad klikken veel mensen maar wat aan... Zou het geen idee zijn dat je kan stemmen op het antwoord dat volgens jouw de beste is of juist de slechtste en dat het antwoord met de meeste stemmen automatisch de beste antwoord is?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het antwoord goed vindt komt er 1 stem bij en vindt je het niet goed of slecht min 1 stem.