Wat is het nut van twitter?

Kun je er iets mee bereiken? Misdaden worden ermee opgelost maar kan er ook meer mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Twitter is een communicatiemedium. Vanuit dat oogpunt heeft het nut om boodschappen op het net te zetten.
- bijvoorbeeld vanuit een oorlogssituatie, jij met je mobieltje stuurt een tweet de wereld in.
- je stuurt elke dag een komisch berichtje, al je vrienden kunnen dit lezen en hebben dagelijks hun glimlach om jou
- je kunt iemand volgen die dagelijks (of vaker) vertelt waar hij mee bezig is (bijvoorbeeld politici doen dit).

etc.
itsme
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Onopvallend je website/business promoten.
Nieuwe mensen leren kennen.
Ontdekken wat "hot is op het moment
Het aller, aller laatste (breaking) nieuws ontdekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je idoolen volgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je idolen, natuurlijk...
Wat ik eraan heb is;
- mensen die ik coach directer coachen op het moment dat ze het doen (afvallen)
- nieuwe mensen leren kennen
- samenwerken met nieuwe mensen
- organiseren van evenementen via Twitter
- gesprekken aan gaan met mensen
- mijn bedrijf promoten
- nieuws doorgeven die van nut zijn voor mijn volgers
- waar ik ook kom; er is altijd iemand om een kopje koffie mee te drinken als ik even een uurtje vrij ben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het gebruiken om een #goeievraag te stellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo irritant, die hekjes...
Alles wat met twitter kan, kan ook middels andere wegen.
Het zal soms wat meer moeite kosten en wat langer duren. Het is een nieuwe dienst die, voor hen die het juist gebruiken, het leven wat veraangenamen.
14 jaar geleden
Het helpt mij ook, net als facebook om in contact te blijven met een aantal vrienden die ver van mij af wonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantastische tool voor narrowcasting en super als marketingtool.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dat vraag ik me dus ook al een tijdje af. Ook al heb ik het ook hoor (: Ik snap het het nut niet.