Hoe stop ik advertenties van 'fastncheap' en 'RightCoupon'? (Mozilla Firefox)

Ik heb AdBlock al, en ik heb m.b.v. AdwCleaner gevonden adware verwijderd, maar ik blijf advertenties op Mozilla Firefox krijgen van fastncheap en RightCoupon. Dit heb ik ook op Google Chrome gehad waardoor ik ben geswitcht naar Firefox, maar nu heb het hier ook al..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
9 jaar geleden
je kunt ook eens spybot search & destroy gebruiken, die kan ook preventief vanalles blokkeren
SimonV
9 jaar geleden
Heb je dit al geprobeerd?
http://www.anvisoft.com/resources/how-to-remove-rightcoupon-ads-adware-removal-guide/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje, ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
#SimonV, de dingen van die site werken niet, er lijkt nergens iets van RightCoupon op mijn computer te staan dus ik kan het niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fastncheap is inmiddels wel verwijderd

Het beste antwoord

Kijk eens bij extensies.
Daar staat meestal iets.

Zoniet,
Ik heb opnieuw windows moeten installeren om malware.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja via extensies heb ik fastncheap kunnen verwijderen en daarmee lijkt RightCoupon ook weg te zijn. Bedankt!