Bestaat er een soort site waar je iiedere dag een blog kan schrijven over afvallen?

Ik zoek dus een site waar ik iedere dag een blogje/dagboekberichtje kan schrijven die andere mensen kunnen lezen en ik die van hun. Het liefst omtrend afvallen. Ik had eerder ewn blog op afvallenblog.nl een daar haalde ik een hoop steun uit maar deze heeft niet echt activiteit meer..
Bedankt voor suggesties

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je zou dat kunnen doen bij http://wijvallenaf.nl/
Dat is nog best actief.
bamibal
9 jaar geleden
Bij het forum/e site van de Weegclub.nl . Een zeer actieve site met veel feedback.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is inderdad een fijne. Je kan dagelijks je dagboekje bijhouden, wekelijks je weegresultaat doorgeven, meedoen aan sprintjes waardoor je elkaar extra motiveert. Als je eenmaal wat vrienden hebt zal je commentaar krijgen op je dagboekje, wat je eet, hoe je het aanpakt. In het begin doen de moderators dat. Succes.
Ja, die bestaat, dat kan op www.afslankblog.nl