Hoe open/maak ik een website?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het openen is je gelukt zo te zien...het maken ervan is een ander verhaal...............dunno..........

Het beste antwoord

Er zijn talloze manieren om een website te maken. De ene manier werkt nog beter dan de andere. Ben je een absolute beginner, maar dan gebruik van een sitebuilder. Heb je al enige kennis van HTML, maak dan je eigen website in een HTML editor.
Zie de links in de bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk maar even naar deze link en het is nog gratis ook.

http://www.everyoneweb.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat kost een spinnenweb?
Een website open je in een webbrowser.
Vaak hoef je niet meer te doen dan op het icoontje ervan klikken, dan is er al een startpagina die opent. Dat is gewoon een website.
Om op Goeievraag.nl te komen heb je ook eerst een website moeten openen, namelijk goeievraag.nl. Want dit is dus ook een website.

Een website maken is een stuk ingewikkelder.
Je kan er programma's voor downloaden zoals website maker, web dwarf, of wat dan ook.
Kijk eens op www.download.com voor legale downloads van gratis software of trials van, eh, niet gratis software.
Dan kan je rustig uitvinden welk programma voor jou prettig is.

Het op het internet zetten van een website is weer een heel ander verhaal, daar heb je eerst een webhost voor nodig. Bij deze huur je je plekje op het internet.

Dit is een vrij algemene vraag, als je nou eens uitlegt wat je precies wilt weten, dan hoeven we geen complete boekwerken te schrijven.
Zou handig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als alternatief voor EveryoneWeb kun je ook Weebly proberen. Dat is mij wel goed bevallen. Bekijk op hun website maar eens het demo-filmpje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op www.webs.nl kan je je eigen website maken en het is ook heel gemakelijk je kan ook de gratis versie of de betaalde pakken en je kan ook de naam veranderen B.V
www.salsahelp.webs.com
naar
www.salsahelp.tk
maar daar heb je andere dingen voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zo heel moeilijk. Er zijn vele hosting sites die het gratis doen. Ga eens naar Come2me.nl. Als je echt een website wilt gaan programmeren, kan je gratis HTML leren op w3schools.com.