Bestaat er een site waar je lyrics video's kunt maken zonder downloaden of inloggen?

Ik maakte altijd lyrics met powerpoint en verwerkte ze dan tot een video, maar ik heb gemerkt dat dan de tekst niet op tijd komt. Dus vroeg ik me af of er een site bestaat wat je niet moet downloaden of op inloggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kunt ook Windows Movie Maker gebruiken.

Verder kun je als je de tekst op wil laten komen van beneden naar onder de functie aftiteling gebruiken. Dit heb je in meerdere edit programma's.

Toegevoegd na 26 seconden:
van beneden naar boven*