Gebruikt sneller internet meer mb's?

Tmobile verhoogt in oktober haar snelheid van 50/25 mbps naar 120/50 mbps. Verbruikt ik hierdoor meer mb's of blijft het gebruik hetzelfde en worden pagina's alleen sneller geladen?

Toegevoegd na 47 seconden:
Snelheid van het 4g netwerk*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Met mbps wordt de snelheid bedoeld.
Dit heeft niks te maken met bijv. jou 100mb internet abbonement.
Je zult alleen sneller internet krijgen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja als jouw intenet gebruik onveranderd blijft dan geldt dat ook voor het aantal verbruikte MB's... De pagina's worden sneller geladen

Toegevoegd na 27 minuten:
Nee dus... :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
??
Volgens mij is het antwoord op de vraag dan: nee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks! :-)
in principe dus niet nee je snelheid word er door verhoogd.
kans bestaat wel dat je sneller gaat werken en dus meer pagina's binnen haalt.
maar dat ligt helemaal aan je zelf.
capthavoc