Waar en hoe vindt ik de Ziggo chat-helpdesk?

Die zou moeten bestaan,je kan dan direct on-line vragen beantwoord krijgen,ik kan het op hun site niet vinden.Wie heeft er een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
15.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op https://www.ziggo.nl/#help staat er niks over - misschien hebben ze die dienst opgezegd.

Het beste antwoord

"chat?

Wil je bestellen of informatie over producten van Ziggo? Kijk dan op de productenpagina. Op verschillende pagina’s, zoals bij Alles-in-1 en Interactieve Televisie, kun je kiezen voor een chat-sessie met een van mijn collega`s.

Heb je een andere vraag, stel deze dan aan mij. Ik help je graag verder."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, die had ik niet gevonden. +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geleficiteerd met je duizendste punt... Van mij ;) (Toeval.)
Proost!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee thanks voor de 1.000ste!

Andere antwoorden (2)

Wat jij bedoelt denk ik, is de ziggo thuishulp. Dit was een programma waarmee je direct met iemand kon chatten om je problemen op te lossen. Helaas is dit er niet meer. Ik vind het ook jammer, want dat werkte perfect! Deskundige hulp en, zeker niet onbelangrijk, geen lange telefoongesprekken á € heel veel per minuut. Nu kun je via Tess (op de ziggo site) hulp vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://ziggo.gebruikers.eu/

kan je hier iets mee.