Hoe kan ik mijn iPhone 4s beschermen tegen pornografie?

Toegevoegd na 44 minuten:
Ik heb hier zelf problemen mee.
Ik had dus graag een app gevonden waardoor ik niet meer op deze sites terecht kan komen.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doe hem een condoom om
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je de vraag even een beetje verhelderen.
Ritsuka
9 jaar geleden
je wil dus een kinderslot voor jezelf?

Antwoorden (1)

Hij hoeft niet beschermd te worden, hij kan er niet stuk van gaan geen ziektes oplopen, en niet zwanger raken.
Indien je zelf geen behoefte heb aan pornografie, ....Geen sex gerelateerde sites bezoeken. En geen bestandjes van ondeugende vrienjes openen.
Indien je toch iets ziet.....snel wegklikken !
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er inderdaad zelf problemen mee.
Ik had dus graag een soort van app gevonden waardoor ik niet meer op zulke sites geraak.
Alvast bedankt.