Hoe kan het dat mn ipone 4 oppeens geen wifinetwerken kan vindn?

Eerst trefde ik alle netwerken .. Ik lag net boven maar ik kon niet verbinden met mijn modem die beneden lag . Mijn zusje heeft de zelfde telefoon een iphone 4 en die treft onze wifi en meerde . Terwijl ik er geen een tref behale als ik naar beneden loop , wat moet ik doeb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan bij bijvoorbeeld MyCom een signaalversterker kopen. Dan heb je (als het goed is) boven ook gewoon verbinding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb jij toevallig de update naar iOS 8 al gedaan en je zus niet? Er zijn van verschillende kanten meldingen dat de update problemen zou kunnen geven bij het verbinden met wifi.