hoe komt het?In IE open ik venster die direct weer sluit?

Ik open vensters die sluiten weer direct dus ik kan niet internetten. Ik heb van alles geprobeerd. Ccleaner Combofix allerlei andere programma's niets heeft geholpen. Dit berichtje stuur ik nu via mijn mobiel.

A.u.b. help!!

Bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Heb je Malwarebytes al geprobeerd?
https://www.malwarebytes.org/ http://www.thewindowsclub.com/cannot-open-particular-website-internet-explorer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ook geprobeerd, helpt helaas ook niet.
Bedankt iig!!
SimonV
9 jaar geleden
Heb je al een systeemherstel geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja. Kwam er achter dat er ineens geen herstelpunten zijn dan alleen maar "Herstelpunt systeemkopie" "Back-up". Maar als ik zie welke programma's er door worden beïnvloed, dan durf ik dat niet aan. Maar het werkt op de een of andere manier ook niet. Nog een andere tip mss? Iig ook bedankt!!

Antwoorden (1)

Ik denk dat het te maken heeft met openen in Maximaal venster, als je een shortcut hebt op je desktop, klik dan eens op het icoontje met de rechtermuis, er wordt dan een schermpje geopend, klik dan op Eigenschappen, hierin zie je een aantal tabbladen, kijk nu eerst eens bij Snelkoppeling, en kijk dan wat er staat bij Uitvoeren.
Zorg ervoor dat hier Normaal venster, of gemaximaliseerd staat, dan moet je browser het goed doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Net geprobeerd. Stond op normale venster. Heb ff op maximale venster gezet. Helpt helaas niet Mss nog een andere tip? Bedankt iig!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kun je misschien bij iemand een andere browser downloaden, bijvoorbeeld Opera Browser, of Firefox, en kijken wat er dan gebeurt.
Welke versie heb je, van IE en van Windows