te groot voor wat? je kunt hem kleiner maken door hem anders op te slaan met bijvoorbeeld video converter programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met dvdshrink(is gratis) of dvd rebuilder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Video bewerkings programma's kunnen dit, maar je kunt deze film mogelijk ook streamen vanaf je pc via een mediacenter (xbox) ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er extra's bij de film horen kan je die weg laten ,dus alleen de film zelf branden.
Als je DVD brander het aan kan,kan je ook een dubbellayer DVD gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
As je een DVD film hebt gedownload ban rond de 9GB en je die op een enkellaags DVD wilt branden (4 GB), dan is deze inderdaad te groot.

Met het programma DVD2One kan je heel eenvoudig de film selecteren en deze op een beschrijfbare DVD branden. In het programma kan je aangeven of je bepaalde talen wilt wissen. Het programma comprimeert de film indien nodig.

Andere programma's zijn DVD Shrink, CloneDVD2, dvdshrink, dvdfab.

Persoonlijk heb ik een voorkeur voor DVD shrink en DVD2One vanwege het gebruiksgemak.