Wat het verschil is tussen alleen een bezoeker en views bij Wordpress?

Ik blog al een tijdje, maar niet actief en zou graag weten waarom er soms meer bezoekers zijn dan viewers...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Antwoorden (1)

Het aantal unieke bezoekers is het aantal verschillende mensen dat je blog heeft bezocht. Als meerdere mensen vanaf dezelfde pc of vanaf dezelfde internetverbinding surfen worden zij slechts geteld als 1 bezoeker.

Elke pagina die iemand opent telt als paginaweergave. Als 1 persoon dus 20 pagina's bekijkt op je blog, zal deze als 1 bezoeker worden geteld, en als 20 paginaweergaves of 'hits'.

Het aantal unieke bezoekers kan dus in principe niet lager zijn dan het aantal paginaweergaves. Welke plugin gebruik je voor de statistieken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey, bedankt voor je uitleg! Ik gebruik Chrome en kijk bij wordpress my-stats...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn natuurlijk nog andere plugins voor statistieken: http://allbloggingtips.com/2012/01/15/10-best-statistics-plugin-for-wordpress/.
Hier vind je een vergelijking tussen Wordpress Stats en Google Analytics: http://www.wpweetjes.nl/statistieken-van-jouw-wordpress-site/.