Waar kan ik een plaatje van een neko baby op internet vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Google -> Afbeeldingen -> Neko baby ? https://www.google.com/search?q=neko+baby&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iJnjU5iTH8TTOeq2gZgM&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=800&bih=471
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ha ja, deze is zo makkelijk dat ik er niet eens een punt voor durf te halen door het als antwoord te geven ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@SimonV
Snapte al niet dat ze die vraag stelt... simpele kwestie van googelen...
SimonV
9 jaar geleden
Wij weten het... maar als je weinig ervaring met Google hebt, hoef je het nog niet te weten...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dan wel deze website weten te vinden en de vraag hier stellen... vind ik knap!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt mensen ik heb zelf wel gezocht maar ik kon eigenlijk niet echt een goed plaatje vinden

Antwoorden (1)

Als je naar http://www.google.nl gaat, en je vult in de zoekbalk Neko Baby, Je klikt op afbeeldingen en dan heb je een hele lijst vol met Neko Baby's.