Waarom zie ik soms geen afbeeldingen meer op mijn scherm?

"Vroeger' (paar weken geleden) had ik daar geen last van, maar tegenwoordig zie ik regelmatig een wit vlak met een kruisje linksboven, op de plek van de afbeelding. Met welk programma heeft dit te maken? Wat kan ik doen om het te herstellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds een paar weken heb ik hetzelfde probleem, maar alleen met e-mails.
Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Het beste antwoord

Het antwoord hierboven is gedeeltelijk correct. Het is niet zo zeer je geheugen, het is je buffer. Dat is de plaats waar afbeeldingen, filmpjes,... die je computer nodig heeft om de webpagina te kunnen tonen opgeslagen.

Het kan ook liggen aan een laag internetsignaal, door een te lage bandbreedte, of een zwak signaal van je draadloos internet, dan worden niet alle afbeeldingen doorgegeen.

Of het kan aan de opties van je browser liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank frederik, en hoe kan ik die buffer leegmaken, of vergroten, of iets doen om te zorgen dat mijn probleem verholpen wordt?
De PC herstarten werkt helaas niet, het lijkt een blijvend probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het nog niet werkt, na het opstarten van je pc, dan ligt het niet aan de buffer. Dan ligt het aan één van de andere genoemde mogelijkheden. Ik ben helaas niet al te goed in alles wat met internet en verbindingen te maken heeft, ik ben meer bezig met websites bouwen enz.

Andere antwoorden (1)

Dat komt doordat je geheugen in je pc vol is!

Oplossing: Even je pc herstaren, klaar :) Geen software nodig!