Hoe kan ik mijn mms'jes die ik voorheen heb ontvangen, op t-mobile.nl bekijke?

Dit is de situatie: Ik heb voor een jaar geleden mms'jes ontvangen. Ik kreeg toen op mijn telefoon een bepaalde code die ik moest invoeren op www.t-mobile.nl
Echter, ik heb die codes niet meer maar wil graag mms'jes bekijken. Is er een manier waarop ik toch een soort code via sms ofzo ontvang, en alsnog kan inloggen om de mms'jes te bekijken.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Bel t-mobile die vertellen het je haar fijn en hebben ook de code voor je.