Waarom zie ik in Google bij mijn zoekacties geen datum meer staan, bv in juli 2014?

Hallo lezers,
Voorheen kon ik bij zoeken in Google de berichtdatum zien staan . Handig dan zag je meteen hou OUD (leeftijd informatie) dit bericht was.
Om op die manier meteen naar het nieuwste bericht te gaan, heel handig!
Vandaag blijkt dat deze situatie veranderd is.
Kan dit aan mij liggen, met niet de juiste instellingen ergens? Wie zag/heeft daar ook ongemak van?

Nu is zoeken voor mij een heel stuk onprettiger geworden.

Alvast bedankt.
M.Gordens

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Ga dit even volgen.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
ja, ik erger me daar ook aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel vervelend. Net als het weghalen van zoeken op forums en discussies. Ik vraag me af waarom ze dat toch weghalen terwijl dit soort dingen best populair waren....

Het beste antwoord

Google laat de datum om onbegrijpelijke redenen (momenteel?) weg. Echt verdwenen is deze echter niet.

Ik heb ontdekt dat als je iets hebt gezocht:
- op Zoekhulpmiddelen klikt
- bij "Elke periode" "Aangepaste periode" kiest
- hier bijvoorbeeld 1000 en 3000 invult
je de data wel weer te zien krijgt.

Als je overigens alleen de nieuwste berichten wilt zien, kun je na het uitvoeren van je zoekopdracht:
- op Zoekhulpmiddelen klikken
- en bij "Elke periode" bijvoorbeeld "Afgelopen 24 uur" kiezen.

Toegevoegd na 10 uur:
Als je de link uit de bron als startpagina van Google gaat gebruiken, hoef je verder niets te veranderen (De aangepaste periode staat voorgeprogrammeerd).
Je kunt gewoon weer je zoekopdracht invoeren (al krijg je als openingstekst wel steeds te zien: "Uw zoekopdracht heeft geen documenten opgeleverd.").
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel duidelijk uitgelegd, ik ben er mee geholpen en blij mee.