Is er ook een programma/manier dat mailto links kan koppelen aan gmail webmail ook al gebruik je verschillende browsers door elkaar ?

Als ik bestands ext koppelingen aan programma,s onder configscherm zie
vind ik alleen de windows live mail en windows mail optie
is er ook zoiets voor gmail ?
(ik gebruik vista home)

capthavoc
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (3)

Er is een extensie voor Google Chrome die alle e-mailadreslinken opent in Gmail in plaats van je standaard e-mailprogramma, maar voor elke browser weet ik niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
capthavoc
14 jaar geleden
deze had ik ook al gevonden
helaas het zou een goeie zijn
tot nu werken alle mailto links wel met outlook of windows mail of live mail in mijn geval (heb vista)
maar ik wil helemaal van dat programma af
webmail is veel handiger.
Ik neem aan dat je dit wilt zodat je gemakkelijk kunt mailen met "mailto:" links op websites? Je kunt in dat geval ook je gmail account instellen in outlook, zodat je via outlook email kunt lezen en opstellen... Het maakt dan niet uit welke browser je gebruikt...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze is voor firefox bij de bron is de link

Toegevoegd na 1 minuut:
Anders kun je ook de 2e bronlink nog proberen