Hoe krijg ik het internet op mijn 3DS XL werkend?

Ik heb recent een Nintendo 3DSXL gekocht, maar als ik met het internet wil verbinden lukt het niet. Ik heb alles al 5 keer gecheckt, maar hij blijft zeggen dat het wachtwoord niet klopt. Ook staat er vermijd obstakels, dat heb ik gedaan maar het wilt nog steeds niet werken... :(

Ik heb een Cisco-internetkastje...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je zeker bent dat het wachtwoord klopt?

Dan moet je eens nagaan of er geen macfiltering geactiveerd is of er iets misloopt bij de invoer van het wachtwoord.

Cisco-internetkastje klinkt overigens als modem. Ik veronderstel dat je die niet alleen voor je 3DS XL hebt en je dus aan een netwerk begonnen bent. Dan heb je in feite dus een router nodig. Tegenwoordig ook draadloos, goed te configureren en werkend te moeten krijgen met die 3DS.