Waar kan ik zaterdag Live Nederland - Costa Rica kijken op internet?

De afgelopen wedstrijden heb ik allemaal gezien via npo.nl , maar dat is niet echt live. Er zit wel 30 seconden vertraging in. Wat goed te merken is aan het gejuich uit de straat bij een doelpunt.

9 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Het is helaas niet mogelijk zonder vertraging op het internet tv te kijken, het snelste is met de kabel, maar het is ook mogelijk om een kastje aan te schaffen (Ong. 5 sec vertraging) dus als u het via internet wilt blijven kijken blijft u de problemen met de vertraging houden.

Gr. Bradley
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PS. Het kan via de website: http://nos.nl/wk2014

Andere antwoorden (4)

Via internet heb je al snel lag. Je kunt kijken of de streams van jouw kabelaanbieder beter zijn. Bij UPC.nl zijn die bijvoorbeeld toegankelijk door in te loggen op Horizon.tv.

Alternatief zou zijn om een DVB-T ontvanger voor jouw computer aan te schaffen. Die dingen kosten slechts enkele tientjes en hallen het digitale signaal uit de lucht. Alle publieke omroepen zijn via DVB-T gratis te ontvangen.

Er zijn niet alleen DVB-T ontvangers voor de PC, maar ook voor Android en iOS.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk op sbs6live.nl of www.nos.nl maar dat weet ik niet zeker.
Overigens zal het moeilijk zijn om een sneller beeld op de computer te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is mogelijk op nos.nl/wk2014
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet dat de wedstrijd al gedaan is, maar misschien in het vervolg kan je ook http://sporza.be/cm/sporza