Kan ik gebruik maken van kpn fon?

Ik heb wel een ongeschikt modem ik wil daar voor geen nieuwe modem voor aan te vragen ik wil Zelf niet me modem daar voor gebruiken want dan wordt me internet langs zaamer van ik heb wel een account aan gemaakt bij kpn fon. Kan ik dan wel gratis internete van andere gebruikers?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je internet wordt niet langzamer, er wordt een bepaalde snelheid voor gereserveerd.

Antwoorden (1)

Voor zover ik de brief begrepen heb kan dat niet. Óf je doet mee en dan kan je in de buurt van hotspots zelf ook internetten maar is jouw modem een hotspot voor anderen, óf je doet niet mee en dan kan je van die dienst ook geen gebruik maken. Als je niet wilt dat anderen van jouw modem gebruik maken moet je je na 6 juli afmelden op

kpn.com/wifizoalsthuis

Wil je juist wel meedoen dan moet je je op diezelfde site aanmelden en dan moet je ook de KPN WiFi App downloaden en inloggen.

Toegevoegd na 12 uur:
Let op: Als je niets doet, dus geen aan- of afmelding, is jouw modem vanaf vandaag automatisch een hotspot voor anderen geworden. Hele volksstammen hebben dat waarschijnlijk niet in de gaten. Dus ook als jij je niet aanmeldt en denkt daardoor niet mee te doen is jouw modem een hotspot en dat kan je alleen voorkomen door je af te melden. Ik heb zelf nog niets ondernomen maar ik vind niet dat mijn internet nu langzamer gaat. Ik denk er dus over om me aan te melden.