Waar kan ik online checken of ik me wegenbelasting heb betaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Online Bankieren? Als je betaald hebt dan is het afgeschreven van je rekening????
Bordensteker
9 jaar geleden
Je kunt online wel kijken tot wanneer de APK geldig is (op de site van de RDW) maar ik heb niets kunnen vinden over checken of, en tot wanneer, de motorrijtuigenbelasting betaald is.
Dus inderdaad in je eigen administratie nagaan. Of contact opnemen met de BelastingTelefoon, 0800 - 0543, van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur
en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
De Belastingdienst kan het namelijk wél in hun gegevens zien, alleen weet ik niet of ze er telefonisch aan particulieren mededelingen over mogen verstrekken.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja dat mag. Ik had ook een bedrag openstaan en dat wist ik niet zeker. Dus ik heb gebeld, ik had november en december 2013 niet betaald. Dat werd mij aan de telefoon mee gedeeld. Ik had een aanvraag verstuurd om per maand te betalen i.p.v. per kwartaal en die aanvraag was nooit binnen gekomen.

Antwoorden (1)

je kan kijken bij je afschriften bij internetbankieren.