waarom is er geen street view in mijn woonplaats?

ik woon een kleine plaats. er is wel een auto door de grote wegen gereden maar het grootste gedeelte is niet te zien via street view. Komt dit nog of gebeurt dit helemaal niet meer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K
ronron1212
9 jaar geleden
welke plaats is dat dan?
Amadea
9 jaar geleden
MIsschien is het een nieuw deel van die plaats? Wat in de afgelopen vijf jaar bijgebouwd is is nog niet te zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om de plaats vaassen, gelderland. Het gaat om de hele plaats, op 2 lange wegen na.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
Van mijn gemeente is ook geen streetview.
Ik vind het prima, zo.

Het beste antwoord

Google heeft een bepaald budget uitgetrokken voor streetview in Nederland. Dat budget was onvoldoende om alle wegen in Nederland te fotograferen. Daarom zijn er keuzes gemaakt.

Hierdoor zijn sommige gebieden beter gefotografeerd dan andere.

De keuze voor welke wel en niet weet ik niet met zekerheid, maar mooie straten, hoofdwegen en toeristische steden zijn beter in kaart gebracht dan kleine dorpjes achteraf.
Het zal dus een afweging zijn geweest van hoeveel belangstelling is er voor een bepaalde straat/wijk en hoe bereikbaar de plek is. Onderweg naar een specifieke plaats heeft de camera natuurlijk ook aangestaan, vandaar dat de hoofdwegen ook wat meer gefotografeerd zijn.

Zo nu en dan komen er nog stukjes bij, maar het grootschalige project van destijds is inmiddels allang beëindigd.

Andere antwoorden (1)

Het kan gebeuren dat dit wordt overgeslagen en later gedaan er word nog veel gedaan nog lang niet alles is gedaan en eerst de belangrijke wegen en daarna steeds minder belangrijk dus als u in een echt kleine buurt woont zal het nog wel lang kunnen duren