Wat is "wachten op vriendschapsbevestiging" in facebook?

Ik heb ooit eens fan geweest op Facebook van Vanessa Hoefkens. Toen heeft ze me verwijderd na een discussie met haar over een opmerking van mij. Het is bijgelegd, en als ik terug naar Vanessa's Hoefkens fansite ga, zie ik achter haar naam staan: "wachten op vriendschapsbevestiging". Wat wil dit zeggen? Dat zij mij terug als vriend heeft toegevoegd en ik nog moet bevestigen of is dit van de vorige keer nog? Ik heb haar zelf NIET (opnieuw) toevoegd na de ruzie, dus is het dan van haar die verzoek tot vriendbevestiging ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als zij jouw weer heeft toegevoegd als vriend, zal je daar een bericht van hebben staan om de uitnodiging aan te nemen of te weigeren, dat zal het dus niet zijn.

Ik gok dat de tekst erachter staat van de eerste uitnodiging die je hebt gestuurd, alleen was die nog niet geaccepteerd. Fan van iemand zijn, is iets anders dan iemands vriend zijn op Facebook. Je bent waarschijnlijk van de fan-site afgegooid en het vriend-verzoek is nooit geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vriend verzoek is wel geacepteerd de eerste keer hoor, want ik kon opmerkingen schrijven enzo op haar fansite zelf (als ze je niet accepteert kan je dat niet) maar nu kan ik dat niet meer, en steeds staat er achter haar naam "wachten op vriendschapverzoek" als ik haar fansite bezoek, ik vraag me af van wie dit is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je op de fansite kan posten, houd dat niet in dat je vriend-verzoek is geaccepteerd. Een fansite op Facebook is voor verschillende personen, een soort groep op Facebook. Daarnaast heb je ook de persoonlijke pagina's zoals je eigen profielpagina. Daar is weer een ander verzoek voor nodig.

Andere antwoorden (1)

Zij moet toestemming geven voor het contact, als ik het zo lees kun je dus wachten tot je een ons weegt.