Hoe komt het dat het geluid op mijn youtube filmpje zo slecht is?

In Windows Movie Maker klinkt het allemaal goed, en nadat ik hem heb omgezet als .flv bestand en heb geupload dan heeft het een soort van scheurend geluid, alsof het veel te hard is opgenomen.

Ook na opnieuw te hebben omgezet met een lager volume blijft hij dit doen.

Hoe kan dit, en hoe kan ik dit verbeteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (3)

Omdat het geluid gecomprimeerd wordt
Dit wil zeggen dat ze diversen hoge en lage tonen van het geluid afhalen om het bestandje zo klein mogelijk te maken zodat het sneller afgespeelt kan worden via youtube hoe groter het bestand hoe langer het duurt voordat je hem kunt bekijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals hierboven al aangegeven wordt je video inderdaad gecomprimeerd. De kwaliteit van zowel beeld én geluid gaan hierdoor achteruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is je geluidskaart misschien beschadigd