Kan ik een Word-document in Google Drive bewerken zonder het eerst te downloaden? Hoe dan?

Ik heb een Word 2010 document in Drive dat ik geregeld update. Daartoe download ik het elke keer, muteer het en load het dan weer up.
Kun je niet direct in Drive zo'n document muteren? Dat dan liefst met behoud van alle functies (highlight, automatische inhoudsopgave, etc)

9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Drive installeren op je computer en die map synchronizeren. Als je hem dan bewerk wordt het automatisch bijgewerkt in drive.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Juist, dat werkt!