hoe krijg ik weer Mozilla als startpagina van Mozilla zonder dit in te stellen als standaard?

De vraag is misschien wat raar, maar ik heb Mozilla geïnstalleerd, maar als ik op het icoontje klik, krijg ik Google. Terwijl ik dus normaal gezien Mozilla kreeg. De zoekmachine is wel Mozilla, maar het startblad is google.
Ik heb al overal op geklikt, maar zie nergens hoe ik het kan veranderen. Ik kan wel Mozilla instellen als standaardzoekmachine, en mogelijk is het oz opgelost, maar dat wil ik niet. Omdat alles ivm mijn theatergroep via Mozilla wordt opgeslagen, zodat ik niet altijd moet uitloggen en inloggen op bv. yahoo.
Ik kan wel via de huidige instellingen het facebookprofiel en yahoo van de theatergroep bekijken, maar vind het erg verwarrend. Vroeger zag ik meteen wat er open stond : als het Mozilla was, was het theatergroep, als het Google was, was het privaat. En dat zou ik dus opnieuw willen bekomen....

9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Start de mozilla-browser, en surf naar de pagina die je wil zien wanneer je mozilla opstart; kies menu Extra en menu-entrie Opties. In het popup-venster kies tabblad Algemeen en klik op 'huidige paginas opslaan'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
punt is : is krijg nergens te zien dat ik op firefox zit. het is helemaal google. als ik dan "zoekmachines beheren" aanklik, staat firefox er niet bij. als ik "meer zoekmachines" selecteer, krijg ik via firefox een hele hoop dingen aangeboden, maar dus niet firefox startpagina.