Waar kan je chatten met hulpdienst Telenet?

Ik zit al uren te zoeken waar ik kan de Telenet support chat kan vinden maar heb geen resultaten gevonden...
Weet iemand van jullie waar ik met hun kan chatten om mijn problemen op te lossen? heeft iemand een link?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
7.4K

Antwoorden (1)

Ik heb voor jou even rondgekeken maar inderdaad je vindt geen resultaat voor met Telenet de chatten. Het enige wat je wel kan doen is een mailtje sturen, bellen of langst gaan in een verkooppunt. Je kan ook eens kijken op deze pagina http://klantenservice.telenet.be/ misschien is je vraag al eens gesteld en ben je zo geholpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Eeen officiele chat is er inderdaad niet, maar ze zitten ook op twitter en facebook. Dat werkt wellicht bijna als een chat-dienst. https://www.facebook.com/telenet
https://twitter.com/telenet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel daar was een chat vorig jaar het was verzoeken maar nu ben ik vergeten waar het is jullie hebben het allebei fout...
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Als wij het fout hebben, zoals jij beweert, dan baseer je dit op kennis van een jaar oud. Zo'n dienst kan inmiddels allang zijn opgeheven. Wij geven je antwoord op de situatie zoals hij NU is. Maar je maakt de vragensteller ongetwijfeld blij met het bewijs van je bewering.
Tot die tijd: "pics, or it didn't happen" ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zonet contact opgenomen met telenet en ze zeiden dat het nu voor business abonnementen zijn die chat
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Daar ben ik ook al geweest. Geen chatdienst ! Je probeert je er onderuitte kletsen. Of kom anders eens met die link. Nogmaals, de vragensteller zal er blij mee zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou het echt veranderd zijn? Want precies 1 jaar terug was ik nog aan het chatten met hun dienst na lang zoeken