er schijnt een website te bestaan waarop je gegevens die verwijderd zijn van internet, toch kunt terugvinden. wie weet waar die te vinden is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via de Waybackmachine kun je websites die inmiddels veranderd zijn terugvinden.

http://archive.org/web/web.php

Toegevoegd na 4 minuten:
Een andere methode is googelen op je onderwerp en dan bij de betreffende website op "Cache" klikken.
Zo heb ik al eens een (door mij verwijderd) antwoord op GV teruggehaald.
SimonV
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Ik dacht dat de site die tilborghs bedoelt alleen jaarlijks op de eerste dag van april beschikbaar is ;-) Maar verdraait, een deel van de sites (dus niet zomaar wat gegevens) is inderdaad terug te vinden op de plekken die jij noemt !
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
daar kom ik verder mee, dank!