hoe zet ik mijn website online met wordpress?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe ver ben je? Wat heb je al? Heb je al een website gemaakt? Heb je al een hosting partij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ben nog niet echt ver maar heb al wel een hosting
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je naast hosting ook een domeinnaam hebt, is het wel makkelijker om de Wordpress-website online te maken, dan om ze over te zetten als ze klaar is.

Antwoorden (1)

Eerst moet je een host vinden. Deze geeft je ruimte op zijn server. Bij de meeste hosts kun je dan Wordpress automatisch laten installeren. Kan dit niet dan heeft de host wel een tutorial over hoe je Wordpress (of iets dergelijks) installeert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik goedkoop een domeinnaam vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
.nl domeinen zijn heel goedkoop bij Hostnet, voor .com is de prijs ongeveer even goed bij alle engelstalige hosting bedrijven