Laptop (MSI CR650) kan geen netwerkverbindingen vinden, wat moet ik doen?

Ik heb een MSI CR650, die geen netwerkverbindingen kan vinden. Hierdoor kan ik hem niet met een wifinetwerk verbinden. Wat moet ik doen zodat mijn laptop wel weer de netwerkverbindingen kan vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Antwoorden (2)

Met de toetsencombinatie Fn + F8 zou je wifi aan én uit kunnen zetten, misschien staat wifi uit, en moet je met Fn+F8 deze weer activeren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2 Mogelijke oplossingen over:

1: Er zit een fysieke schakelaar (heel klein) aan de voorkant of zijkant van de laptop welke WiFi ook kan inschakelen of uitschakelen los van de F-toesten.
2: De netwerkkaart is niet meer goed geïnstalleerd, even bij apparaatbeheer kijken of hij nog goed wordt herkend en anders driver updaten / installeren.

Waarschijnlijk optie 1