Mag je door het recente downloadverbod wel films downloaden zonder het torrent-protocol van vodly.to samen met de Chrome-extensie VideoDownloadHelper?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het maakt niet uit hoe je het doet. Nieuwsgroepen, torrents, met apps in je browser, streaming etc. Downloaden van copyright materiaal zonder toestemming is nu in principe strafbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer! Dank je wel MrTomaat! Dan maar morgen ff bij de AH een iTunes kaart met een groot bedrag kopen om films te kopen!
capthavoc
10 jaar geleden
Daar komt het wel op neer
maar vraag me af of itunes wel de beste optie is ?
ten eerst zijn ze daar krengachtig duur en
films van apple itunes store zijn erg strikt op welk device je die kan afspelen. DRM beveiligng is erg strikt
op een vga monitor lukt het al niet en via een ander media speler of streaming server software naar je smart tv lukt het vaak op je tv ook nog niet eens.
daar zit dus best nog wel haken en ogen aan.
je kan bijna niet overstappen naar iets anders en je films zomaar meenemen
Je kan beter netflix nemen.
of nu is het de tijd om naar die oude videotheken te rennen en daar nog een flinke aantal ex rentals dvd op te kop te tikken.

Antwoorden (1)

nee, het download verbod gaat niet perse over torrents maar downloaden van films zonder dat distributeur doet zonder toestemming van diegene die de films maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
redhouse
10 jaar geleden
Het mag inderdaad niet meer , maar er verandert niet zoveel . Stichting Brein houdt zich alleen bezig met illegale handelaren en websites die dat aanbieden.De overheid doet er verder niets mee.