Helaas bestaat er op internet geen instantie die alle e-mailadressen centraal opslaat. Maar wel is het mogelijk om een groot aantal verschillende e-mail databases te doorzoeken op de aanwezigheid van de achternaam die u zoekt. Vergeet niet dat de gegevens soms verouderd zijn of incompleet. Lees de vier tips voor de grootste kans op succes.
Zie voor meer info bij bron
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die zijn illegaal (tenminste in mijn woordenboek).
Dit i.v.m. spam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de werkvloer wel maar in zijn algemeenheid niet voor zover ik weet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gelukkig niet
dit in verband met spam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoiets?:

Geen spam btw... :)

Een webservice die u helpt bij het vinden van een E-mail adres of een URL (dit is het adres van de website) m.b.v. een telefoonnummer.

U bent op zoek naar een E-mail adres of website, u heeft niet de juiste of onvolledige gegevens. U heeft wel een telefoonnummer of een deel van het telefoonnummer van degene die u zoekt.

Phone2webmail koppelt het telefoonnummer aan het E-mail adres of de URL .

De houder van het E-mail adres of de URL die u wilt bereiken dient zich wel te hebben aangemeld bij Phone2webmail.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen heeft zo'n gids-je. Het heet adresboek, en is onderdeel van je mail-programma.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bedoelt net als het telefoonboek maar dan voor emaladressen? Ik snap je vraag niet.