wat is de beste provider voor goedkoop en goed mobiel internet?

ik sms en bel niet heel veel, maar ik wil wel genoeg mbs voor het internetten. mijn max is 18 euro p/m. weet iemand een goede provider die niet te duur is en waar goed internet is in utrecht?
(het liefst ook goed voor 4g internet).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Bliep is heel goedkoop , je betaalt 50 cent per dag voor onbeperkt internet, je kan je bliep tegoed aan en uitzetten , dus als je een dag geen internet wil kan je bliep uitzetten en dan betaal je niets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goedkoper krijg je niet voor onbeperkt internet
Tele 2 is de goedkoopste in mobiel abonnement maar heeft echter wel vaak problemen met internet. Of het werkt niet altijd.... of hij valt uit regelmatig wat

Ik gebruik zelf wel tele 2 omdat ik wel af en toe dagje zonder internet kan. voor deze prijs dan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf ben een tevreden klant van Symio. het voordeel van deze provider is dat het goedkoop is en de provider het stabiele en betrouwbare netwerk van KPN g
ebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Symio = Simyo