wie weet hoe je snel een hoop mail uit outlook of windows mail kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
17K

Het beste antwoord

klikken en shift toets ingedrukt houden dan alle te verwijderen mail aanklikken en op verwijderen alles weg.
Als je niet alle mail wil verwijderen kun je de te verwijderen mails aanklikken terwijl je de ctrl toets ingedrukt houd en daarna op verwijderen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar Extra en dan Postvak Opruimen. Hier kun je diverse acties uitvoeren om het op te schonen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je gaat naar je mail. naar de sectie die je wilt verwijderen klikt er op. drukt dan ctrl + a , druk daarna op delete en voila alles weg!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je in 1 keer alles wilt verwijderen dan druk je op CTRL + A en dan verwijderen. je kunt ook een paar verwijderen door CTRL + mail aan klikken. als je alles wilt verwijderen op 1 na bijv., dan toets je CTRL + A, alles is nu geselecteerd. als je de CTRL toets nu ingedrukt houdt, en je klikt de paar mailtjes aan die je wilt houden zullen die niet meer geselecteerd worden, druk nu op verwijderen.