er komt in mijn webbrowser forbidden 403 te staan wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
gvrox
10 jaar geleden
Bij welke site ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kun je hier weinig aan doen. Het ligt namelijk ook bij de server waar je de website ophaalt. http://www.jeroen.com/woordenboek/http_1.1_403_forbidden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heey gvrox softonic
gvrox
10 jaar geleden
De hoofdpagina lijkt gewoon te werken, wat is de precieze link die niet werkt ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij alle downloads

Antwoorden (2)

Dat wil zeggen dat je geen toegang krijgt tot die pagina. Waarom kan ik je er helaas niet bij vermelden, misschien als je een toevoeging hebt op die 403 bijvoorbeeld 403.1, 403.2 enz. De reden waarom je geen toegang krijgt zou erbij vermeld moeten worden maar dit is niet zo neem ik aan..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op softonic staan meerdere valse downloadknoppen.
Je moet precies de goede hebben. Waarschijnlijk heb je een verkeerde downloadknop aangeklikt. Pure misleiding natuurlijk. In dit geval gaat die valse downloadknop dan naar een pagina waar je toch niks te zoeken hebt (misleidende reclame).
Tegenwoordig doen bijna alle downloadsites dit: allerlei valse downloadknoppen plaatsen. Ook moet je tegenwoordig vaak aangeven dat je _niet_ hun downloader wilt gebruiken (standaard staat dat _wel_ aangevinkt).