Ik zoek vaak plaatjes via Google afbeeldingen en af en toe als ik dan doorklik kom ik op een pagina 'kennisgeving voor omleiding'. Wat betekent dat?

Ik heb een afbeelding gevonden, dan sleep ik die afbeelding naar Google afbeeldingen om meer foto's over het onderwerp proberen te vinden en te bekijken, dan wil ik dus naar die site en dan kan dat blijkbaar alleen 'via via' als je begrijpt wat ik bedoel, die omleiding dus. Zie foto voor meer details.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
4.5K

Antwoorden (1)

Mogelijke oplossing.

Installeer het en start CCleaner op.
Opgelet! Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!
Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
Sluit hierna CCleaner terug af.

Er zal waarschijnlijk een fout in je internet cache zitten ook zou je kunnen proberen deze te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het kwaad als ik die 'omleidingslussen' gebruik? Voor de laptop bedoel ik?
Meestal als ik dat scherm zie ga ik terug naar de vorige pagina. het komt ook maar heel sporadisch voor dus om nou te zeggen dat ik er echt last van heb...?